top of page

OMGEVINGSMANAGER

Voor onze nieuw op te zetten vestiging van HvG zijn wij op zoek naar een omgevingsmanager. HvG (Hurkmans en van Geleuken) is een samenwerking tussen twee aannemers die de krachten hebben gebundeld met betrekking tot ondergrondse infrastructuur in Limburg.

DIT GA JE DOEN

Als omgevingsmanager ben je eindverantwoordelijk voor het creëren van draagvlak voor het project bij externe stakeholders. Of het nu omwonenden zijn, een waterschap, grondeigenaren, gemeentes of bedrijven. In alle projectfasen weet je wat voor hen belangrijk is en zoekt de balans met het projectbelang. Als omgevingsmanager vertegenwoordig je de ‘zachte kant in een technische proces. De maatschappelijke impact is steeds relevanter. Het is van belang dat we de projecten inhoudelijk goed afweten te ronden, maar daarnaast willen we ook een graag geziene gast zijn en volgende keer welkom zijn binnen een gemeente.

Je bent intermediair tussen het project en haar omgeving.

Resultaatgebieden

  1. Contacten: Pro actief onderhouden van contacten met stakeholders zoals gemeentes, waterschappen en provincie.

  2. Projecten: Je bent verantwoordelijke voor stakeholderanalyses, vergunningeninventarisaties en weet wat speelt op gebied van ontwikkelingen van relevante wet- en regelgeving. Dit doe je echter niet alleen, maar samen met de projectleider indien nodig.

  3. Communicatie: Je schrijft per project een communicatieplan op maat, waarin je de verschillende stakeholders op een passende manier informeert, betrekt of zelfs laat participeren. Daarnaast voer je dit communicatieplan uit en verzorg je bijvoorbeeld bewonersbrieven of informatiebijeenkomsten. Je bent op de hoogte van de laatste tools wat betreft omgevingscommunicatie.

  4. Proces: Je draagt bij om het proces te verbeteren. Komt pro actief met verbeterinitiatieven en bent hier kartrekker in.

  5. Zakelijk recht: Je voert regie op het verkrijgen van zakelijk rechten van opstal door intensief contact met de juridische afdeling van onze opdrachtgever en contact met de grondeigenaar.

WAT WIJ BIEDEN

  • een marktconform salaris; pensioenvoorziening via PMT;

  • 25 vakantiedagen (obv een fulltime dienstverband);

  • 13 ADV dagen (obv een fulltime dienstverband);

  • auto van de zaak;

  • mogelijkheid om deel te nemen aan de fietsregeling;

  • een jaar contract met uitzicht op een vast dienstverband.

WAT NEEM JE MEE

  • HBO gerelateerde opleiding

  • Beheersing MS Office-pakketten

  • minimaal 3 jaar in een soortgelijke functie

  • Competenties:

  1. Plannen en organiseren: volgt en bewaakt opgedragen prioriteiten, houdt toezicht op het halen van de doelstellingen.

  2. Realisatie van doelen: voert projecten soepel uit, zorgt ervoor dat belangrijke doelstellingen worden gehaald. Neemt rationele, realistische en gegronde beslissingen, gebaseerd op het overwegen van beschikbare feiten en alternatieven, maakt correct gebruik van logica, stelt prioriteiten en maakt planningen.

  3. Opbouwen en onderhouden van relaties op bestuurlijk niveau: in staat om relaties op te bouwen en te onderhouden, stelt anderen op hun gemak, bevordert harmonie en consensus door diplomatiek optreden bij onenigheid en potentiële conflicten. Houd rekening met de gevolgen van ontwikkelingen, beslissingen en acties.

  4. Vasthoudendheid: veerkrachtig en volhoudend; blijft ook bij tegenslag naar het doel streven (zolang dat realistisch gezien haalbaar is); kan goed omgaan met teleurstelling en tegenvallers.

SOLLICITEREN

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacaturetekst? Klik op meteen solliciteren of

mail - hr@hurkmansbv.nl | bel - 0493 498 498 | whatsapp - 06 51 15 99 80

Knop solliciteren.png
bottom of page